loading...
بی تربیت
dar-jaryan@n.c بازدید : 3 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 من اصلا با سلام کردن حال نمیکنم! اما مجبورم اینجا سلام کنم! سلام میکنم به همه بازدید کنندگان محترم و با جنبه! اینجا افراد بی جنبه جایی ندارند! افراد بی جنبه لطفا راهشون رو بگیرین برن پی کارشون(برن بمیرن)! اینجا اگه موندی یعنی جنبه داری!  اگه رفتی هم خب به سلامت.

برم سراغ قوانین : اینجا هیچ قانونی نداره ! بحث ازاد هست! یعنی یه چیزی تو مایه های هر چ میخواهد دل تنگت بگو ! خو وقتی قوانین این هست توقع نداشته باش بیام واست شعر نو و از این شر و ور ها بگم اینجا فقط با هدف خندوندن پارسی زبانان ساخته شده! یه جورایی قرص مسکنه ! یعنی میخوام جوش طوری باشه ادم افسرده بیاد با لب خندون و دهن دو متر باز خارج شه! حالا اگه نشد هم به درک!

اینجا اگه عضو بشی  لطف بزرگی در حق من کردی! اگه  حوصله نداری عضو بشی هم با نظرات لطفت من رو خوش حال کن! اگه نظر ندادی هم خو ندادی! به درک! زور که نیست دوست نداشتی نظر بدی! خلاصه این که چه باشی چه نباشی چه بخوای چه نخوای! خیلی عزیزی! همین دیگه! حالا ام دیگه حوصله سخنرانی ندارم برین پی کارتون علاف ها! هری ! هر کی رود خانه خود!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 318